fredag, januari 30, 2009

Bloggar årsvis

Eftersom den nyfunna ambitionen att blogga halvårsvis gick käpprätt i stöpet så blir det nu årsvis.
Vad har då hänt?
Ja, jag har klarat av Forsränningen i Uppsala, den blev en otrolig succée med underbart försommarväder!
Bilen har fått bekänna färg som en pålitlig transportör mellan Stockholm och Uppsala samt cruiser till diverse platser. Fortfarande kär, fortfarande nöjd med valet.
Jag har börjat praktisera på NCC i Uppsala som arbetsledare, för något sommarjobb stod tyvärr inte att finna. Det kommer att fortgå till sista augusti 2009.
Jag har flyttat till ny adress på Rackarbergsgatan tillsammans med en kompis till en 3.a på 60kvm. Nybyggt och fräsht.
Nyligen kom jag hem efter en vecka i Österrike med kompisarna, öl och massor av skidåkning.
Nyårsfesten detta år blev en tillställning i mindre skala hos min vänn Sabrina. Skönt att för en gång skull fokusera på sällskapet istället för ifall drickan tar slut ;)
Sommaren bjöd på vistelse på Gotland samt jobb på bygget av den nya järnvägsstationen i Uppsala.
Vintern och våren bjuder på arbete vid Fyrisån (se bild).

Så, tills nästa år; simma lugnt, kör V8!

Inga kommentarer: